Pakiet Partner

Miasto Zakopane oraz Zakopiańskie Centrum Kultury zapraszają na jedno z najważniejszych wydarzeń folklorystycznych w Polsce: 55. Międzynarodowy Festiwal Folkloru Ziem Górskich w Zakopanem, który odbędzie się w dniach 16 – 22 sierpnia 2024r. na Dolnej Równi Krupowej.


Dziś zakopiański konkurs o złotą, srebrną i brązową ciupagę jest prestiżową i uznaną imprezą folklorystyczną, nie tylko w kraju, ale na całym świecie. Zespoły oceniane są przez międzynarodowe Jury. To jedyny festiwal na świecie, który dba o bardzo wysoki poziom artystyczny. Przez minione 55 lat uczestniczyło w nim blisko 700 zespołów zagranicznych z kilkudziesięciu krajów oraz ponad 200 grup polskich.

Zespoły uczestniczące w festiwalu prezentują tradycyjny, nieprzetworzony folklor oraz zapomniane obrzędy, zachowując swoją tożsamość, obyczajowość.  Na scenie festiwalowej prezentują swoje wartości, które zostały przekazane z pokolenia na pokolenie. Dzięki czemu nadal możemy być świadkami światowego dziedzictwa kultury –  często zachowanego i pokazanego w sposób bardzo archaiczny. W trakcie wszystkich wydarzeń towarzyszących: warsztaty, spotkania, animacje, dni narodowe (kuchnia, taniec, śpiew, rękodzieło), wieczornice (zabawa taneczna) zespoły integrują się z publicznością oraz z odbiorcami.


Podczas tegorocznej edycji zaprezentują swoją kulturę zespoły z: Meksyku,  Peru, Argentyny,  Turcji, Rumuni, Cypru, Grecji, Słowacji, Wysp Zielonego Przylądka oraz Polski.


Festiwal to nie tylko występy konkursowe. To też wielkie nazwiska świata muzyki związane ze sferą ludowości, folkiem czy etno. Na festiwalowych deskach gościliśmy już takie gwiazdy znane na całym świecie jak m.in. „barona skrzypiec cygańskich” Roby Lakatosa, rumuński zespół Fanfare Ciocarlia flirtujący z muzyką gipsy folk czy Kwinet Urmuli. Nie mogło zabraknąć tez polskich artystów takich jak Kayah, Natalia Kukulska, Anna Maria Jopek, Zakopower w kooperatywie z Atom String Quartet czy Kapeli ze wsi Warszawa.

Festiwalowym tematem przewodnim w roku 2024 staną się „Obrzędy i zwyczaje mieszkańców Karpat i górali całego świata” Świat dawnych wierzeń, połączonych z pogańskimi zwyczajami, ukształtował kulturę duchową, która występowała na Skalnym Podhalu. Obraz pełen bogatych i wyjątkowo złożonych wierzeń górali wiązał się przede wszystkim z siłami przyrody, od których uzależniony był urodzaj, zyski bądź straty.
Ludzkość, ze względu na swoją niemoc, uciekała się do religii, wierzeń i magii. Miało to na celu również ułatwienie życia i przyśpieszenie tych  procesów, które potrzebują czasu i cierpliwości. Usilnie wierzono, że wiarą oraz wszelkimi praktykami magicznymi i modlitwą, człowiek jest w stanie wpłynąć na otoczenie. Dlatego ważnym momentom życia towarzyszyły magiczne obrzędy, których celem było zapewnienie bezpieczeństwa i szczęścia.

Mówią o nas najwięksi

Wsparcie i czynny udział partnerów medialnych w działaniach promocyjnych oraz zainteresowanie projektem wykazywane przez największe zasięgowo media
w kraju, pozwalają dotrzeć i z informacją o festiwalu do bardzo szerokiego grona odbiorców.

Tvp
Tvp3 Krk
Jedynka
Kobieta Tvp
Rckl
Tvp3

Telewizja: TVP 1, TVP2, TVP Info

Staje radiowe: Polskie Radio, Program Pierwszy Polskiego Radia, Radiowe Centrum Kultury Ludowej, Radio Dla Ciebie , Radio Kraków 

Grupy wydawnicze: Grupa Polska Press 

Media branżowe: Pismo Folkowe, Folk24, Kultura Ludowa, Magazyn Tatry

Prasa Katolicka: Gość Niedzielny, Niedziela, 

Prasa lifestylowe: Magazyn Elity. Polonais

Tytuły prasowe: Gazeta wyborcza, Gazeta Krakowska, Dziennik Polski 

Portale lokalne: Góral Info, Małopolska Online, Podhale 24, Watra,  Zakopiec Info, Małopolska online, Podhale region, Nowy Targ Tv, Tv Podhale, TP24, Kultura Podhala, Nowy Targ 24

Galeria

Zobacz

NASZA SKUTECZNOŚĆ

Nasza działania promocyjne co roku odbijają  się szerokim echem w świecie medialnym, a informacje o wydarzeniach związanych z projektem docierają do obiorców z całej Polski dzięki działaniom mediów o zasięgu ogólnopolskim i lokalnym.
Rokrocznie, sukcesywnie udaje nam się zwiększać obszar naszych aktywności w zakresie takich wskaźników jak: ilość publikacji, dotarcie czy ekwiwalent medialny.

Unnamed

PAKIET PARTNER

WARTOŚĆ min . 60 TYŚ ZŁOTYCH

Działania promocyjno – reklamowe w ramach kampanii promocyjnej
55. Międzynarodowego Festiwalu Folkloru Ziem Górskich  rzecz PARTNERA wydarzenia

(rodzaj świadczeń, ich wybór oraz ilość zostanie doprecyzowania w fazie rozmów roboczych, a uzależniona  jest od wysokości wkładu finansowego ):


Organizatorzy 55. Międzynarodowego Festiwalu Folkloru Ziem Górskich: Miasto Zakopane i Zakopiańskie Centrum Kultury nadają tytuł  PARTNERA z prawem do wykorzystania go we własnych działaniach PR i promocyjnych. 

Markę PARTNERA zamieścimy w materiałach promocyjnych, wydawnictwach i materiałach prasowych kierowanych do mediów i publiczności, w ramach kampanii promocyjnej realizowanej przez Zakopiańskie Centrum Kultury w trakcie działań promocyjnych realizowanych w sezonie letnim.

DZIAŁANIA PR

DZIAŁANIA PR

Gwarantujemy komunikowanie marki PARTNERA i jego promocję we wszystkich działaniach marketingowych związanych z wydarzeniem festiwalowym, które będą realizowane w sezonie letnim.
Zapewniamy bezpośredni udział przedstawicieli podczas koncertów i aktywności festiwalowych oraz publiczne podziękowania dla PARTNERA.
Deklarujemy pomieszczenie jego logotypu w materiałach promocyjnych, wydawnictwach i materiałach prasowych kierowanych do mediów i publiczności.

Event prasowy
Niebanalne otoczenie, widoki i atmosfera to atrybuty, które gwarantuje Zakopane. Już od kilku lat w przestrzeni miasta realizujemy dość nietypowe eventy prasowe. Z powodzeniem udaje nam się to szczególnie przy Festiwal Folkloru, oddając jego charakter, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom mediów spotykając się na łonie natury. Tego typu spotkania będą dobrym miejscem na prezentację marki PARTNERA, jego promocję, czy prezentację naszej współpracy festiwalowej.

Reportaże
Zrealizujemy cykl materiałów filmowych, które opowiedzą nam o motywie przewodnim wydarzenia. Gwarantujemy obecność Marki PARTNERA w materiale filmowym którego premiera będzie miała miejsce w sezonie letnim.

Obecność Marki w przestrzeni Miasta
Zapewniamy stałą obecność Marki PARTNERA w przestrzeni Zakopanego w sezonie letnim

Możliwa forma eventowa (rodzaj i forma do ustalenia). Proponowane i dostępne lokalizacje:

  • wioska festiwalowa na Równi Krupowej,
  • Plac Niepodległości, zlokalizowany 150 metrów od Krupówek
  • Centrum Kultury Rodzimej w willi Czerwony Dwór, ul. Kasprusie 27
  • Miejska Galeria Sztuki im. Wł. hr. Zamoyskiego, przy ul. Krupówki 41

Forma obecności prezentująca branding (instalacje przestrzenne, siatki wielkoformatowe, windbanery, kubiki, balony / ilości do ustalenia)

  • wioska festiwalowa na Równi Krupowej,
  • Plac Niepodległości zlokalizowany 150 metrów od Krupówek
  • Centrum Kultury Rodzimej w willi Czerwony Dwór, ul. Kasprusie 27

Możliwa jest też prezentacja materiałów reklamowych w Centrum Informacji Turystycznej, zlokalizowanej w Zakopiańskim Centrum Komunikacyjnym, odwiedzanym miesięcznie przez ok. 5000 osób/turystów, gości, mieszkańców Zakopanego (takich jak: plakaty, ulotki, wydawnictwa/ilości do ustalenia)

Dzialaniapr

Social media

Social media

Przez okres prawie 300 dni festiwal będzie jednym z najczęściej komunikowanych wydarzeń organizowanych w przestrzeni naszego miasta. Na ponad 50 dni poprzedzających festiwal, na wszystkich kanałach zintensyfikujemy swoje działania, aby już od 16 sierpnia poświęcić je w całości prowadzeniu bieżącej relacji z projektu. Odwiedzimy najważniejsze punkty na festiwalowej mapie, porozmawiamy z uczestnikami wydarzenia – artystami, odbiorcami, organizatorami i partnerami. Profile na Facebooku i Instagramie będą w tym czasie miejscem wzmożonej prezentacji festiwalu. A to wszystko uda nam się dzięki wykorzystaniu takich narzędzi jak:.

Ciekawych, krótkich filmów, dzięki którym jesteśmy w stanie zaprezentować szczegóły działań festiwalowych, ale i szeroką perspektywę projektu

  • Ciekawe grafiki pod media społecznościowe
  • Rolka i Stories
  • Hasztag, wykorzystanie słów kluczowych, generujących ruch
  • Link w poście dający możliwość przekierowania do strony Partnera
  • Wykorzystanie forów społecznościowych

Gwarantujemy PARTNEROWI skorzystanie z możliwości takich jak:

  • oznaczanie jego marki w publikacjach zamieszczanych w mediach społecznościowych wraz z linkiem do wskazanej strony PARNERA
  • przygotowanie postów dedykowanych PARTNEROWI
  • zamieszczenie postu ze wskazaniem Firmy jako PARTNERA wydarzenia
  • zamieszczenie postu z marką PARTNERA

Informacje te będą publikowane za pośrednictwem kanałów gwarantujących nam stałe zasięgi: :

  • oficjalnym Facebooku Miasta Zakopane, ponad 84 tys. osób obserwujących, średni zasięg postów ponad 2 mln.
  • na Facebooku wydarzenia MFFZG, ponad 17 tyś osób obserwujących
  • oficjalnym Instagramie Miasta Zakopane ( 30 tyś. followersów),
  • na oficjalnym koncie instagramowym MFFZG ( ponad 1500 fallowersów)
Sm

Internet

Internet

Zakopiańskie Centrum Kultury umieści:

  • markę PARTNERA na stronie Międzynarodowego Festiwalu Folkloru Ziem Górskich
  • przygotowany przez PARTNERA artykuł noszący znamiona lokowania marki opublikowany na stronie Zakopane.pl przygotowany w kontekście naszego partnerstwa realizowanego podczas wydarzenia
  • markę PARTNERA w spotach internetowych reklamujących Festiwal, emitowanych szeroko za pośrednictwem:
    • i dzięki współpracy w ramach patronatów z portalami internetowymi
    • w przestrzeni wioski festiwalowej odwiedzanej przez 60 tyś osób
    • w mediach społecznościowych
    • podczas koncertów festiwalowych
    • przed bezpośrednią transmisją internetową za pośrednictwem oficjalnego kanału
      You Tube MFFZG (oglądalność na poziomie 50 tyś)
Oferta

Reklama nośniki zewnętrzne

Reklama nośniki zewnętrzne
  • Możliwość emisji spotu PARTNERA
    • na telebimach w wiosce festiwalowej
    • na telebimach przed koncertami: konkursowymi, inauguracyjnym i finałowym
  • Podziękowania emitowane na telebimach w wiosce festiwalowej w formie pomieszczonego logotypu PARTNERA.
  • Ekspozycja nośników reklamy zewnętrzne PARTNERA w przestrzeni Wioski Festiwalowej
  • Możliwość obrendowania marką PARTNERA krzeseł na widowni w miejscu odbywania się koncertów ( 999 miejsc siedzących)
  • Stała prezentacja nośników reklamy zewnętrznej projektu w przestrzeni miejskiej
    (w trakcie trwania wydarzenia):
  • Wioska Festiwalowa na Dolnej Równi Krupowej, ścisłe centrum Miasta, przestrzenne miejsce „zielonego wypoczynku” najczęściej i najchętniej odwiedzane zaraz po Krupówkach przez turystów i mieszkańców z widokiem na panoramę Tatr
    • Górna Rówień Krupowa ścisłe centrum Miasta, przestrzenne miejsce „zielonego wypoczynku” najczęściej i najchętniej odwiedzane zaraz po Krupówkach przez turystów i mieszkańców z widokiem na panoramę Tatr
    • Placu Niepodległości miejsce widoczne z środkowej części ul. Krupówki, oddalone od niej ok. 2 min pieszo (takich jak: instalacje przestrzenne, siatki wielkoformatowe, windbanery, kubiki, balony / ilości do ustalenia)
    • nośniki reklamy zewnętrznej dwustronne 12 pól x 2 (w formacie 170 cm x 130 cm pion) w nw. lokalizacjach:
      • Park Miejski ul. Grunwaldzka 50 m od Krupówek, Rondo Jana Pawła, ul. Bronisława Czecha (dojazd do Kużnic)
      • Skrzyżowanie ul. Tetmajera z ul. Grunwaldzką
      • Rondo Dmowskiego, ul. Nowotarska
      • Dolna Rówień Krupowa przy „Bramie”
      • Centrum Kultury Rodzimej w willi Czerwony Dwór, ul. Kasprusie dojście do Doliny Strążyskiej
    • Ekspozycja materiałów reklamowych w punkcie Informacji Turystycznej, odwiedzanym miesięcznie przez ok. 5000 osób/turystów, gości, mieszkańców
    • Zakopanego (takich jak: plakaty, ulotki, wydawnictwa/ilości do ustalenia)
    • Reklama PARTNERA na ekranach pasywnych w punkcie Informacji Turystycznej
    • Reklama PARTNERA na nośniku multimedialnym zlokalizowanym na terenie Zakopiańskiego Centrum Komunikacyjnym
    • Reklama PARTNERA na wygaszacza aplikacji mobilnej dostępnej na nośnikach typu touch, zlokalizowanych w przestrzeni miasta

Wydawnictwa

Wydawnictwa

Zakopiańskie Centrum Kultury pomieści informacje o zawiązanym Partnerstwie w:

  • Informatorze Zakopane.pl
    • podziękowania w Informatorze Zakopane.pl, nakład 8 tyś egz. (w tym wersja polska i angielska)
    • reklama w informatorze (termin i format do ustalenia):
      • ½ strony, format 120×80 mm, poziom
      • cała strona okładka, format 140×200 mm – pion
      • cała strona środek, format 120×160 mm – pion
  • Logotyp PARTNERA zostanie zamieszczony w następujących wydawnictwach towarzyszących wydarzeniu:.
    • publikacja książkowa pokonferancyjna 17 cm szer. X 24 cm wys, 150 szt.

Dodatkowo na terenie Zakopanego ustawiona zostanie instalacja przestrzenna towarzysząca Przedsięwzięciu

Wyda

Marketing bezpośredni

Marketing bezpośredni

Newsletter docierający do ściśle sprofilowanej grupy odbiorców zainteresowanych ofertą Zakopiańskiego Centrum Kultury, linkujący do pełnej informacji o projekcie do stron: www.zakopane.pl, www.festiwale.zakopane.pl oraz stron Partnera z zamieszczoną informacją o PARTNERZE ; ponad 3 000 osób

Komunikaty medialne – rozsyłane drogą mailową, wielokrotnie podczas promowania Festiwalu, z informacją o zawiązanym Partnerstwie lub pomieszczeniem logo PARTNERA za pośrednictwem wirtualne biura prasowego, systemu wspierającego działania media relations, rozwiązanie łączące dedykowane bazy mediów i dziennikarzy z profesjonalnym programem pocztowym i intuicyjnym portalem do pomiaru efektywności każdego wyemitowanego komunikatu.

Pakiety prasowe (przygotowane dla mediów na konferencje prasową)

  • z pomieszczoną informacją o zawiązanym Partnerstwie lub pomieszczeniem logotypu PARTNERA
Mb