Pakiet Partner

X PUCHAR ZAKOPANEGO W NARCIARSTWIE ALPEJSKIM

07.01.2024  Ośrodek Narciarsko – Rekreacyjny Harenda

03.02.2024  Polskie Koleje Linowe – Kasprowy Wierch

03.03.2024  Stacja Narciarska – Polana Szymoszkowa

X PUCHAR ZAKOPANEGO W NARCIARSTWIE ALPEJSKIM  to największe sportowe wydarzenie, organizowane przez Miasto Zakopane i największe zakopiańskie stacje narciarskie. Zawody są świetnym pretekstem do spędzenia wolnego czasu i odpoczynku pod Tatrami. Puchar to  również niepowtarzalna okazja do ekspozycji marki w przestrzeni Zimowej Stolicy Polski.

Puchar Zakopanego Amatorów w Narciarstwie Alpejskim to cykliczna impreza dla miłośników-amatorów narciarstwa, którzy przyjeżdżają do Zakopanego z całej Polski, aby wziąć udział w tej niezwykłej imprezie. Puchar Zakopanego w 2024 roku będzie składał się z trzech edycji, z czego pierwsza  odbędzie  się na terenie Ośrodka Narciarsko-Rekreacyjnego Harenda Zakopane (slalom gigant SG), kolejna na ukochanym przez wszystkich narciarzy Kasprowym Wierchu (slalom gigant SG), a finałowa na terenie Stacji Narciarskiej Polana Szymoszkowa (slalom gigant SG). Zawody przygotowane są zawsze na najwyższym poziomie i odbywają się zgodnie z Narciarskim Regulaminem Sportowym MPA (Mistrzostw Polski Amatorów) oraz PPA (Pucharu Polski Amatorów) Polskiego Związku Narciarskiego. Zawodnicy podzieleni są na kategorie wiekowe i ambitnie walczą o punkty w kolejnych przejazdach, punktowane są miejsca od I do XX. Każda edycja Pucharu Zakopanego jest nie tylko świetną okazją do spotkań i małej rywalizacji z przyjaciółmi, ale też do wygrania atrakcyjnych nagród. W roku 2024 zawodom dorosłych tradycyjnie już towarzyszyć będzie  V Puchar Zakopanego Dzieci, będący promocją oraz reaktywowaniem Szkolnej Ligi Alpejskiej, która wraz z powstaniem Ligi Małopolskiego Okręgowego Związku Narciarskiego zaczęła powoli tracić na znaczeniu. Bardzo nas cieszy obserwacja coraz większej ilości młodych zawodników biorących udział w konkurencjach alpejskich i mamy nadzieję, że z roku na rok liczba ta będzie jeszcze wzrastać.

Łączna pula nagród to 30.000 zł w bonach sponsorskich

  • Nagroda główna I miejsce – 8.000 zł
  • II miejsca 4 x 1.500 zł
  • III miejsca 32 x 500 zł

PAKIET PARTNER

WARTOŚĆ min . 60 TYŚ ZŁOTYCH

Działania promocyjno-reklamowe w ramach kampanii promocyjnej X PUCHARU ZAKOPANEGO AMATORÓW W NARCIARSTWIE ALPEJSKIM – Mistrzostw Polski Amatorów PZN

SPONSOR PROJEKTU

Sponsor otrzymuje tytuł SPONSORA PROJEKTU wraz z prawem do wykorzystania tytułu we własnych działaniach PR i promocyjnych.

Logotyp SPONSORA wraz z nadanym tytułem będzie zamieszczany w materiałach promocyjnych, wydawnictwach, materiałach internetowych i materiałach prasowych kierowanych do mediów i publiczności, w ramach kampanii promocyjnej X PUCHARU ZAKOPANEGO AMATORÓW W NARCIARSTWIE ALPEJSKIM.

Działania PR

Działania PR
  • Możliwość organizacji konferencji prasowej dot. Pucharu Zakopanego (termin zostanie ustalony w konsultacji ze SPONSOREM)
  • prezentacja SPONSORA w wybranych lokalizacjach na terenie Zakopanego z możliwością utworzenia strefy Relaksu/ Apress Ski w jednej z poniższych lokalizacji:(we wspólnie wypracowanym terminie)
    • Plac Niepodległości (miejsce widoczne z środkowej części ul Krupówki, oddalone od niej ok. 2 min pieszo)
    • w Ośrodkach Narciarskich będących partnerami projektu, podczas trwania zawodów Pucharu (Harenda, Polana Szymoszkowa)
  • Możliwość udostępnienia przestrzeni w:
    • Miejskiej Galerii Sztuki im. Władysława hr. Zamoyskiego
    • Centrum Kultury Rodzimej w Willi Czerwony Dwór

    na potrzeby zorganizowania przez Sponsora – kameralnego spotkania dla swoich kontrahentów, pracowników lub klientów z możliwością zwiedzania ekspozycji.

  • ekspozycja materiałów reklamowych (plakaty, ulotki, wydawnictwa) w punkcie Informacji Turystycznej (punkty odwiedzane miesięcznie przez ok. 5000 osób/turystów, gości, mieszkańców Zakopanego)
  • gwarantujemy promocję i aktywny udział przedstawicieli SPONSORA w trakcie konferencji prasowej zorganizowanej przez Zakopiańskie Centrum Kultury,
  • gwarantujemy promocję i aktywny udział przedstawicieli SPONSORA podczas otwarcia Pucharu Zakopanego – publiczne podziękowania i możliwość specjalnego wystąpienia Przedstawiciela SPONSORA w trakcie ceremonii wręczenia nagród;
  • możliwość nakręcenia materiału filmowego w trakcie pucharu przez SPONSORA.
181053c7418a3aa8fd7175386653cd02

Tożsamość

Tożsamość

Prezentacja SPONSORA odbywa się w tożsamości Zakopanego, na polach eksploatacji towarzyszących informacji i promocji projektu.

Tożsamość realizowana jako forma komunikacji z otoczeniem jest potwierdzeniem faktu, iż Zakopane wychodzi naprzeciw oczekiwaniom publiczności i Partnerów, stając się miejscem przyjaznym odbiorcom również w zakresie identyfikacji i informacji zewnętrznej.

Logotyp każdorazowo akceptuje SPONSOR, po uprzednim ustaleniu warunków tożsamości
w materiałach: miejsce i sposób umieszczenia logo i pola ochronnego, wyłączność branżową.

B8889bf4996291d4f9bb44265f9769fb

Kampania promocyjna

Kampania promocyjna

Zakopiańskie Centrum Kultury przy współpracy Partnerów wydarzenia podejmuje się realizacji kampanii promocyjnych na rzecz X PUCHARU ZAKOPANEGO AMATORÓW W NARCIARSTWIE ALPEJSKIM i innych projektów, odpowiednio wykorzystując narzędzia marketingowe pozwalające na dotarcie do szerokiej grupy ogólnopolskiej widowni, m.in.: reklamy prasowe, radiowe i telewizyjne, informacje na portalach internetowych i społecznościowych, nośniki reklamy zewnętrznej, działania PR, wydawnictwa i gadżety, organizację imprez towarzyszących.

Zakopiańskie Centrum Kultury proponuje Sponsorowi upowszechnianie informacji nt. wsparcia wydarzenia wraz z zamieszczeniem logo SPONSORA za pomocą następujących narzędzi komunikacji:

MEDIA – TVP i Radio
W ramach działań komunikacyjnych wokół Pucharu proponujemy:

  • w ramach współpracy z Polskim Radiem ZCK podejmie działania w celu emisji spotów reklamowych na antenie PROGRAMU 1 POLSKIEGO RADIA – z informacja o Sponsorze
  • w ramach współpracy z Radiem Kraków podejmie działania w celu emisji spotów reklamowych informacją o SPONSORZE;
  • w ramach opieki medialnej zapewniamy zapowiedź w cyklicznym programie „Pod Tatrami”;
  • w ramach opieki medialnej zapewniamy relację festiwalową w programie „Pod Tatrami”;
  • zapowiedzi redakcyjne w formie autopromocji;
  • podejmiemy starania związane z relacją z kolejnych zawodów Pucharu, emitowane w ogólnopolskim paśmie TVP 3 oraz TVP 3 Kraków, z informacją o SPONSORZE;
  • podejmiemy starania związane z emisją spotu reklamującego wydarzenie w TVP 3 Kraków

 

MEDIA – PRASA
W ramach kampanii promocyjnej Zakopiańskie Centrum Kultury podejmie współpracę
z mediami prasowymi o zasięgu ogólnopolskim (Polska Press) i lokalnym w celu promowania Pucharu Zakopanego, z podkreśleniem roli SPONSORA oraz zamieszczeniem logotypu SPONSORA w przygotowywanych materiałach prasowych.

 

INTERNET
Zakopiańskie Centrum Kultury umieści na stronie głównej Zakopane.pl informacje o SPONSORZE Pucharu – z zamieszczeniem logo SPONSORA.
Ponadto będą prowadzone kampanie reklamowe na wybranych portalach internetowych (m.in.Wyborcza.pl) i społecznościowych m.in. na Facebooku wydarzenia i Facebooku Miasta Zakopane – ponad 85 tys. osób śledzących strony, zasięg postów ok. 160 000 tys.

 

WYDAWNICTWA

  • Umieszczenie reklamy SPONSORA w Informatorze Miejskim Zakopane.pl w wydaniach GRUDZIEŃ/STYCZEŃ, LUTY lub innym dogodnym dla SPONSORA terminie nakład łączny 10 tyś egzemplarzy (w sezonie zimowym);
  • Umieszczenie informacji o SPONSORA w Informatorze Zakopane.pl pod zapowiedziami wydarzenia w wydaniach GRUDZIEŃ/STYCZEŃ, LUTY– nakład łączny
    10 tyś egzemplarzy.

 

NOŚNIKI REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ
W ramach kampanii promocyjnej proponujemy prezentację logo SPONSORA na następujących nośnikach reklamy zewnętrznej:

  • Plakat B2 – 100 sztuk, ekspozycja na terenie Zakopanego;
  • Plakat 210 cm /100 cm – 16 sztuk – ekspozycja na terenie Zakopanego
    (różne punkty miasta);
  • Citylighty – ok. 16 sztuk, zlokalizowane na terenie Zakopanego (centrum miasta).

 

MARKETING BEZPOŚREDNI

  • Newsletter docierający do ściśle sprofilowanej grupy odbiorców zainteresowanych ofertą Zakopiańskiego Centrum Kultury, linkujący do pełnej informacji o projekcie na stronie www.zakopane.pl z zamieszczonym logo SPONSORA; ponad 3 000 osób;
  • Komunikaty medialne – rozsyłane drogą mailową – grupa docelowa: media (ok. 900 adresów) – wielokrotnie podczas promowania pucharu – z nazwą SPONSORA;
  • Pakiety prasowe (przygotowane dla mediów na konferencję prasową) – ok. 50 szt.
    – z logo SPONSORA.

 

DODATKOWE MOŻLIWOŚCI

W ramach szerszej współpracy jesteśmy gotowi na udział we wspólnej kampanii promocyjnej OKRESU ZIMOWEGO, a nawet całego roku 2024.

Af6100ff400e35c682024facae0f82fb

Dodatkowe możliwości

Dodatkowe możliwości

W ramach szerszej współpracy jesteśmy gotowi na udział we wspólnej kampanii promocyjnej OKRESU ZIMOWEGO, a nawet całego roku 2024.

Dodatkowe działania
1. Strefa Relaksu/ Apres Ski
Możliwość zaprezentowania swojej oferty (z możliwością prezentacji brandingu SPONSORA) we wspólnie wypracowanym terminie w przestrzeni miasta Zakopane ( Plac Niepodległości, Plac pod Gubałówką)

Dane medialne z ubiegłorocznej edycji Pucharu Zakopanego w narciarstwie alpejskim amatorów na podstawie PSMM Monitoring & More

Dodatkowemoz

Oferta do pobrania