Pakiet Partner
X PUCHAR ZAKOPANEGO W NARCIARSTWIE ALPEJSKIM
07.01.2024 Ośrodek Narciarsko – Rekreacyjny Harenda
03.02.2024 Polskie Koleje Linowe – Kasprowy Wierch
03.03.2024 Stacja Narciarska – Polana Szymoszkowa
X PUCHAR ZAKOPANEGO W NARCIARSTWIE ALPEJSKIM to największe sportowe wydarzenie, organizowane przez Miasto Zakopane i największe zakopiańskie stacje narciarskie. Zawody są świetnym pretekstem do spędzenia wolnego czasu i odpoczynku pod Tatrami. Puchar to również niepowtarzalna okazja do ekspozycji marki w przestrzeni Zimowej Stolicy Polski.
Puchar Zakopanego Amatorów w Narciarstwie Alpejskim to cykliczna impreza dla miłośników-amatorów narciarstwa, którzy przyjeżdżają do Zakopanego z całej Polski, aby wziąć udział w tej niezwykłej imprezie. Puchar Zakopanego w 2024 roku będzie składał się z trzech edycji, z czego pierwsza odbędzie się na terenie Ośrodka Narciarsko-Rekreacyjnego Harenda Zakopane (slalom gigant SG), kolejna na ukochanym przez wszystkich narciarzy Kasprowym Wierchu (slalom gigant SG), a finałowa na terenie Stacji Narciarskiej Polana Szymoszkowa (slalom gigant SG). Zawody przygotowane są zawsze na najwyższym poziomie i odbywają się zgodnie z Narciarskim Regulaminem Sportowym MPA (Mistrzostw Polski Amatorów) oraz PPA (Pucharu Polski Amatorów) Polskiego Związku Narciarskiego. Zawodnicy podzieleni są na kategorie wiekowe i ambitnie walczą o punkty w kolejnych przejazdach, punktowane są miejsca od I do XX. Każda edycja Pucharu Zakopanego jest nie tylko świetną okazją do spotkań i małej rywalizacji z przyjaciółmi, ale też do wygrania atrakcyjnych nagród. W roku 2024 zawodom dorosłych tradycyjnie już towarzyszyć będzie V Puchar Zakopanego Dzieci, będący promocją oraz reaktywowaniem Szkolnej Ligi Alpejskiej, która wraz z powstaniem Ligi Małopolskiego Okręgowego Związku Narciarskiego zaczęła powoli tracić na znaczeniu. Bardzo nas cieszy obserwacja coraz większej ilości młodych zawodników biorących udział w konkurencjach alpejskich i mamy nadzieję, że z roku na rok liczba ta będzie jeszcze wzrastać.
Łączna pula nagród to 30.000 zł w bonach sponsorskich
- Nagroda główna I miejsce – 8.000 zł
- II miejsca 4 x 1.500 zł
- III miejsca 32 x 500 zł
PAKIET PARTNER
Działania promocyjno-reklamowe w ramach kampanii promocyjnej X PUCHARU ZAKOPANEGO AMATORÓW W NARCIARSTWIE ALPEJSKIM – Mistrzostw Polski Amatorów PZN
SPONSOR PROJEKTU
Sponsor otrzymuje tytuł SPONSORA PROJEKTU wraz z prawem do wykorzystania tytułu we własnych działaniach PR i promocyjnych.
Logotyp SPONSORA wraz z nadanym tytułem będzie zamieszczany w materiałach promocyjnych, wydawnictwach, materiałach internetowych i materiałach prasowych kierowanych do mediów i publiczności, w ramach kampanii promocyjnej X PUCHARU ZAKOPANEGO AMATORÓW W NARCIARSTWIE ALPEJSKIM.
Działania PR
- Możliwość organizacji konferencji prasowej dot. Pucharu Zakopanego (termin zostanie ustalony w konsultacji ze SPONSOREM)
- prezentacja SPONSORA w wybranych lokalizacjach na terenie Zakopanego z możliwością utworzenia strefy Relaksu/ Apress Ski w jednej z poniższych lokalizacji:(we wspólnie wypracowanym terminie)
- Plac Niepodległości (miejsce widoczne z środkowej części ul Krupówki, oddalone od niej ok. 2 min pieszo)
- w Ośrodkach Narciarskich będących partnerami projektu, podczas trwania zawodów Pucharu (Harenda, Polana Szymoszkowa)
- Możliwość udostępnienia przestrzeni w:
- Miejskiej Galerii Sztuki im. Władysława hr. Zamoyskiego
- Centrum Kultury Rodzimej w Willi Czerwony Dwór
na potrzeby zorganizowania przez Sponsora – kameralnego spotkania dla swoich kontrahentów, pracowników lub klientów z możliwością zwiedzania ekspozycji.
- ekspozycja materiałów reklamowych (plakaty, ulotki, wydawnictwa) w punkcie Informacji Turystycznej (punkty odwiedzane miesięcznie przez ok. 5000 osób/turystów, gości, mieszkańców Zakopanego)
- gwarantujemy promocję i aktywny udział przedstawicieli SPONSORA w trakcie konferencji prasowej zorganizowanej przez Zakopiańskie Centrum Kultury,
- gwarantujemy promocję i aktywny udział przedstawicieli SPONSORA podczas otwarcia Pucharu Zakopanego – publiczne podziękowania i możliwość specjalnego wystąpienia Przedstawiciela SPONSORA w trakcie ceremonii wręczenia nagród;
- możliwość nakręcenia materiału filmowego w trakcie pucharu przez SPONSORA.
Tożsamość
Prezentacja SPONSORA odbywa się w tożsamości Zakopanego, na polach eksploatacji towarzyszących informacji i promocji projektu.
Tożsamość realizowana jako forma komunikacji z otoczeniem jest potwierdzeniem faktu, iż Zakopane wychodzi naprzeciw oczekiwaniom publiczności i Partnerów, stając się miejscem przyjaznym odbiorcom również w zakresie identyfikacji i informacji zewnętrznej.
Logotyp każdorazowo akceptuje SPONSOR, po uprzednim ustaleniu warunków tożsamości
w materiałach: miejsce i sposób umieszczenia logo i pola ochronnego, wyłączność branżową.
Kampania promocyjna
Zakopiańskie Centrum Kultury przy współpracy Partnerów wydarzenia podejmuje się realizacji kampanii promocyjnych na rzecz X PUCHARU ZAKOPANEGO AMATORÓW W NARCIARSTWIE ALPEJSKIM i innych projektów, odpowiednio wykorzystując narzędzia marketingowe pozwalające na dotarcie do szerokiej grupy ogólnopolskiej widowni, m.in.: reklamy prasowe, radiowe i telewizyjne, informacje na portalach internetowych i społecznościowych, nośniki reklamy zewnętrznej, działania PR, wydawnictwa i gadżety, organizację imprez towarzyszących.
Zakopiańskie Centrum Kultury proponuje Sponsorowi upowszechnianie informacji nt. wsparcia wydarzenia wraz z zamieszczeniem logo SPONSORA za pomocą następujących narzędzi komunikacji:
MEDIA – TVP i Radio
W ramach działań komunikacyjnych wokół Pucharu proponujemy:
- w ramach współpracy z Polskim Radiem ZCK podejmie działania w celu emisji spotów reklamowych na antenie PROGRAMU 1 POLSKIEGO RADIA – z informacja o Sponsorze
- w ramach współpracy z Radiem Kraków podejmie działania w celu emisji spotów reklamowych informacją o SPONSORZE;
- w ramach opieki medialnej zapewniamy zapowiedź w cyklicznym programie „Pod Tatrami”;
- w ramach opieki medialnej zapewniamy relację festiwalową w programie „Pod Tatrami”;
- zapowiedzi redakcyjne w formie autopromocji;
- podejmiemy starania związane z relacją z kolejnych zawodów Pucharu, emitowane w ogólnopolskim paśmie TVP 3 oraz TVP 3 Kraków, z informacją o SPONSORZE;
- podejmiemy starania związane z emisją spotu reklamującego wydarzenie w TVP 3 Kraków
MEDIA – PRASA
W ramach kampanii promocyjnej Zakopiańskie Centrum Kultury podejmie współpracę
z mediami prasowymi o zasięgu ogólnopolskim (Polska Press) i lokalnym w celu promowania Pucharu Zakopanego, z podkreśleniem roli SPONSORA oraz zamieszczeniem logotypu SPONSORA w przygotowywanych materiałach prasowych.
INTERNET
Zakopiańskie Centrum Kultury umieści na stronie głównej Zakopane.pl informacje o SPONSORZE Pucharu – z zamieszczeniem logo SPONSORA.
Ponadto będą prowadzone kampanie reklamowe na wybranych portalach internetowych (m.in.Wyborcza.pl) i społecznościowych m.in. na Facebooku wydarzenia i Facebooku Miasta Zakopane – ponad 85 tys. osób śledzących strony, zasięg postów ok. 160 000 tys.
WYDAWNICTWA
- Umieszczenie reklamy SPONSORA w Informatorze Miejskim Zakopane.pl w wydaniach GRUDZIEŃ/STYCZEŃ, LUTY lub innym dogodnym dla SPONSORA terminie nakład łączny 10 tyś egzemplarzy (w sezonie zimowym);
- Umieszczenie informacji o SPONSORA w Informatorze Zakopane.pl pod zapowiedziami wydarzenia w wydaniach GRUDZIEŃ/STYCZEŃ, LUTY– nakład łączny
10 tyś egzemplarzy.
NOŚNIKI REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ
W ramach kampanii promocyjnej proponujemy prezentację logo SPONSORA na następujących nośnikach reklamy zewnętrznej:
- Plakat B2 – 100 sztuk, ekspozycja na terenie Zakopanego;
- Plakat 210 cm /100 cm – 16 sztuk – ekspozycja na terenie Zakopanego
(różne punkty miasta); - Citylighty – ok. 16 sztuk, zlokalizowane na terenie Zakopanego (centrum miasta).
MARKETING BEZPOŚREDNI
- Newsletter docierający do ściśle sprofilowanej grupy odbiorców zainteresowanych ofertą Zakopiańskiego Centrum Kultury, linkujący do pełnej informacji o projekcie na stronie www.zakopane.pl z zamieszczonym logo SPONSORA; ponad 3 000 osób;
- Komunikaty medialne – rozsyłane drogą mailową – grupa docelowa: media (ok. 900 adresów) – wielokrotnie podczas promowania pucharu – z nazwą SPONSORA;
- Pakiety prasowe (przygotowane dla mediów na konferencję prasową) – ok. 50 szt.
– z logo SPONSORA.
DODATKOWE MOŻLIWOŚCI
W ramach szerszej współpracy jesteśmy gotowi na udział we wspólnej kampanii promocyjnej OKRESU ZIMOWEGO, a nawet całego roku 2024.
Dodatkowe możliwości
W ramach szerszej współpracy jesteśmy gotowi na udział we wspólnej kampanii promocyjnej OKRESU ZIMOWEGO, a nawet całego roku 2024.
Dodatkowe działania
1. Strefa Relaksu/ Apres Ski
Możliwość zaprezentowania swojej oferty (z możliwością prezentacji brandingu SPONSORA) we wspólnie wypracowanym terminie w przestrzeni miasta Zakopane ( Plac Niepodległości, Plac pod Gubałówką)
Dane medialne z ubiegłorocznej edycji Pucharu Zakopanego w narciarstwie alpejskim amatorów na podstawie PSMM Monitoring & More